2013. június 29., szombat

Szeptember 1. Vasárnap :)

  Tehát akkor: Kedves Naplóm!Nem, nem ez annyira elcsépelt szöveg már...Inkább csak elkezdem.Tehát mivel anyuék válása után anyu úgy érezte, hogy nem bízok benne eléggé, ahhoz, hogy mindent ami velem kapcsolatos elmondjak neki, vett nekem egy naplót, hogy ne ''zárkózzak magamba'' és legyen valaki (vagy ez esetben valami) akinek (aminek) kiöntsem a szívem.Hát, nem is tudom.A mai nap nem volt nagyon izgalmas, ahogy a nyári szünet összes többi napja sem.Kivéve azt, hogy mindenki üzengetett fészen, és hogy tudni akarták mi van velem, és az hogy miért tűntem el.Ami azt illeti nem tűntem el, csak ezt a nyarat arra tettem fel, hogy kipihenjem magam.Ma reggel felkeltem, zavartam anyut, majd tévéztem, visszajelölgettem mindenkit, aki bejelölgetett fészen, és msn-en váltottam pár szót azzal aki rámírt. Mondjuk úgy, mindenkivel. :)Mikor hazaért anyu a szülőiről, figyelmesen végighallgattam, majd vacsiztam, és felvonultam a szobámba megnézni egy filmet.
      Ami azt illeti kíváncsi vagyok az új sulira.Vagy nem is tudom.A régi iskolámat nem igazán kedveltem, mert az egész iskola két társadalmi csoportból állt.Illetve három, mert ott voltak a tanárok is...Tehát akkor három társadalmi csoportból állt.Voltak a tanárok, utánuk a menők, azt hiszem ide tartoztam én is, és legvégül a nyomik .Egy suliban elég hálátlan szerep nyominak lenni.Őket alázzák meg, köpőcsövezik és zárják be a suliboxokba, meg vécéfülkékbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése