2013. június 29., szombat

Szeptember 2. Hétfő :D

     Az első nap az új suliban.Reggel felébredtem, és egy ideig gondolkodtam, majd hogy mit vegyek fel, majd szürke pólót vettem fel csőfarmerrel, tornacsukával, és millió karkötővel, majd dobtam magamra egy kis sminket.Az új suli nem különbözik sokkal a régitől csak abban, hogy itt mindenki nagyobb, és nem három, hanem négy társadalmi csoport alkotja az egész iskolát.Vannak a menők, nekem ismét sikerült ide szegődnöm akaratom ellenére.Utánuk következnek a tanárok, és ott van még a középréteg, azok akik nem számítanak nyominak sem, de menőnek sem.És persze ott vannak szerencsétlen nyomik is, akik egyáltalán nem hiányozhatnak.Ebben a suliban viszonylag kevés van, de azoknak nem könnyű az életük.Ma mindenkinek sikerült beilleszkednie a saját csoportjába.
     Csak négy ofőóra volt, amíg viszonylag eseménytelenül telt.Az öfő egy középkorú férfi, a neve Szilágyi László.Látszólag kedves, de ahogyan elnézem az osztályunkat, lesznek nehéz pillanatai szegénynek.Mindenki bemutatkozott, de inkább szünetekben ismerkedtünk.Az osztály tele van csupa jófejekkel, akik még menők is, úgyhogy nem kellett sokáig keresnem a helyem.Az osztályunk kis létszámú, csak 12-en vagyunk, 5 lány és 7 fiú.Hamar összehaverkodtam a fiúkkal, és úgy tűnik, hogy Szili, Peti, Márk és  Erik, (ők a legmenőbbek a suliban) befogadtak.Ami a lányokat illeti, velük is beszélgettem, és hát ha nem is annyira mint a fiúkkal, de velük is jól kijövök.Habár Ivett, Móni, és Klau nagyon úgy tűnik, hogy csak felszínes kapcsolatot akarnak velem ápolni, afféle ''menő, úgyhogy szeretjük'' hozzáállással. A negyedik lány, Fruzsi, ő nem tartozik hozzájuk, ő egész nap aludt a padján.Ja, és ott van még a három fiú,Karcsi, Attila, és Levi, ők nem a többi fiúval lógnak, inkább csak beszélgetnek. Egymással.Amikor kicsöngettek az utolsó óráról, elköszöntem a fiúktól,aztán elindultam haza.Megláttam Fruzsit, aki ugyanarra indult amerre én, úgyhogy odaköszöntem neki.
-Szia!Ööö Zsanett vagyok, egy osztályba járunk.-mondtam barátságosan.
-Szia!Tudom, én meg Fruzsi-válaszolt meglepetten.
-Tudom.Erre laksz?-mutattam fel az utcán.
-Igen.-válaszolta most már egy kicsit felocsúdva a döbbenetből.
-Klasz.Akkor egy darabig együtt megyünk.
     Azzal elindultunk és hazáig beszélgettünk.Kiderült, hogy nagyon kedves lány, a szülei most váltak, és az apukájával él.Amikor hazaértem, felhívtam anyut, és megkérdeztem hol van.Későig dolgoznia kellet, úgyhogy miután bepakoltam, holnapra, elmosogattam (bah), és felnéztem a netre.Az msn betöltődött, és folyamatosan ugrottak be az ablakok.Szépen udvariasan válaszolgattam, míg egyre több és több narancssárga ablak villogott, végül elegem lett belőle, és elrejtettem magam.Csak Petivel és Erikkel beszélgettem.Felnéztem fészre is, visszajelölgettem mindenkit.A netezéssel hamar elment az idő, úgyhogy rendeltem pizzát, és mielőtt elkezdtem volna filmet nézni, felhívtam Katát.Ő az egyetlen, akivel nem csak neten keresztül tartom a kapcsolatot a régi sulimból.Aztán filmet nézem.
     Este tíz körül jött egy sms-em. Unottan néztem meg, aztán egy kicsit megdöbbentem.Ugyanis Szili írt: Asszem a fiukkal a házatok előtt vagyunk, gyere ki :D Felkaptam egy pulcsit, és kimentem.A fiúk a szomszéd háza előtt álltak, amikor kiértem.Elröhögtem magam, aztán közöltem, hogy jöjjenek el onnan, mert még feljelenti őket az idős néni, aki ott lakik. :) Ezen egy ideig röhögtünk, majd mindenféléről beszéltünk, kb. egy órán keresztül.Egész idő alatt, csak az zavart, vagyis nem is zavart,csak észrevettem ,hogy Márk nem volt velem annyira közvetlen mint a többiekkel.Szinte rám sem nézett, és ha igen, akkor meg semmit nem tudtam kiolvasni a tekintetéből.Na mindegy.Aztán Petinek idő volt, és haza kellett mennie.Elköszöntem tőlük és bementem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése