2013. június 30., vasárnap

Szeptember 5. csütörtök

     Tegnap nagyon jól éreztem magam Norbival, sokáig csak sétáltunk, majd beszélgettünk, és végül beültünk egy cukrászdába.Majd hazakísért, és több mint félórát beszélgettünk a kapuban :).
     Reggel boldogan ébredtem, és készültem el.Mikor készen voltam felkaptam a táskám,és kimentem.Nagyon meglepődtem, amikor Norbi várt a kapuban, és miután mosolyogva megpuszilt, megfogta a kezem, és úgy sétáltunk a suli felé.Útközben találkoztunk Márkkal, aki mikor meglátta, hogy fogjuk egymás kezét, hebegett valamit arról, hogy otthon felejtette a mobilját, és vissza kell mennie.A fiúkkal egy időben értünk be a suliba, akik hangosan ''hú''-ztak. Gyorsan túl léptek a ki jár kivel sztorin, és elmondták, hogy Ivett éjjeli hívogatásáról nem tudok semmit.Amúgy meg tényleg nem tudtam semmit.
     Mikor Ivett megérkezett hű kísérőivel, kiderült, hogy miről nem tudok semmit.Az úgy volt, hogy Ivett leadta a telefonszámát Márknak, aki továbbadta a fiúknak, akik egész éjjel azzal szórakoztak, hogy üres indokokkal hívják fel :). Felmentünk a terembe, és akkor Ivett elkezdett ordítozni a fiúknak a gyerekességről.Felültem a padomra, és ''balhé van, úgyhogy figyelünk'' elv alapján nagyon jól szórakoztam rajtuk.Megérkezett Márk is, és levágta magát a helyemre.Gondoltam csak azért, mert az ő helye egy kicsit veszélyes, mert Ivett mögött ül, de aztán kiderült hogy nem.
-Most akkor jártok?-kérdezte.Egy pillanatig nem ugrott be, aztán leesett, és visszakérdeztem.
-Mármint Norbival?-erre elnevette magát.
-Igen, Norbival.-Mondta kicsit komolyabban.
-Aha-mondtam jól meggondolva a válaszom.
-Jobbat érdemelsz.-mondta egy kis idő múlva, majd felállt és elment.Nem volt időm reagálni. És mi az, hogy jobbat érdemlek?Vajon mit akart ezzel mondani?Vagy csak össze akart zavarni?Mert azt sikerült.
    A következő pillanatban beugrott az ajtón Karcsi,( akit a fiúk odaállítottak, hogy ha jön egy tanár, akkor szóljon ) és hevesen gesztikulálva elmondta, hogy jön az ofő.Persze mire bejött, mindenki úgy ült mint a kis angyal.
-Innen jött az a rémes zaj?-kérdezte.
-Nem, a b-sek voltak-ordította Szili.
-Rendben.Az a helyzet, gy még nem tudott jönni a kémia-fizika tanár, úgyhogy én fogom helyettesíteni.-mondta miközben leült a tanári asztalhoz, majd közölte, hogy foglaljuk el magunkat, mert neki dolga van.
     A fejem a padra hajtottam, és elkezdtem zenét hallgatni, de hamar feladtam, mert Ivett jött oda hozzám, azzal a szándékkal, hogy most aztán csevegni fogunk.
-Hallottam , hogy te és Norbi jártok.-bólintottam, úgyhogy folytatta-Ha az én érdekeimet nézzük, akkor nagyon is jól választottál, de ezzel összetörted szegény Móni szívét.
-Mi van?-kérdeztem nagyon kulturáltan.Igen, néha én is szoktam így megnyílvánulni, de csak mert a környezetem ezt rám ragasztotta.És persze, mert ezt nem lehetett másként lereagálni.
-Jól hallottad, Móninak tetszik Norbi, és ezért most utál téged.-jelentette ki, úgy mintha csak azt mondaná süt a nap.Mármint tudom, hogy néhányan utálnak, és különösebben nem érdekel, de azért én nem mondtam volna a helyében ennyire nyugodtan.Jó szokásomhoz híven most is tereltem a témát, mármint nyugtáztam, hogy Móni utál, ez van.
-Hogy érted azt hogy a te érdekeidet?-néztem rá furán.
-Azzal, hogy Norbival jársz, nem csak egy szívet törtél össze.-jelentette ki.-Csak azzal a különbséggel, hogy a másikat én fogom megvigasztalni.-Mondta gúnyos mosollyal az arcán, majd otthagyott.Miért hagynak ott mindig, amikor kérdezni szeretnék?Hamar túltettem magam azon amit Ivett mondott.Egy pillanatra összetalálkozott a tekintetem Móniéval, de azonnal elkapta a fejét.Vállat vontam, és tovább hallgattam a fülemben üvöltő Kelly Clarkson-t.
     A többi óra hamar eltelt, szünetben meg inkább a fiúkkal beszélgettem, természetesen ott volt Norbi is :).Mikor kicsöngettek utolsó óráról, Fruzsival indultam haza, (Norbinak még volt egy órája) amikor csatlakozott hozzánk Márk.Fruzsinak hirtelen eszébe jutott, hogy találkoznia kell a nagyszüleivel, úgyhogy ott is hagyott minket.
-Hogy értetted azt, hogy jobbat érdemlek?-Kérdeztem.
-Szerintem Norbival nem illesz össze.-mondta határozottan
-Bocsi, akkor máskor majd megkérdezem, hogy szerinted kivel illek össze, mielőtt járni kezdek vele.-mondtam idegesen, majd ránéztem, és egyszerre tört ki belőlünk a röhögés.
-Ami azt illeti, tudok valakit, akivel teljes mértékben összeillenél.-mondta kicsit komolyabban.
-Ha nem haragszol, akkor most Norbival jól elvagyok, és nem szeretnék másról tudni, főleg nem ha ismerem, mert akkor nagyon rosszul érezném magam.-mondtam komolyan.Márk bólintott, és csendben továbbmentünk.
     Komolyan megkönnyebbülve mentem be a kapun.Örömmel nyugtáztam, hogy anyu ma sem jön haza korán, ismét későig dolgozik.Az utóbbi időben nem is nagyon láttam.Egy adag popival felmentem a szobámba, készen arra, hogy filmet fogok nézni, csak hogy füstbe ment a tervem amikor Kata üzent hogy S.O.S lépjek fel Skype-ra, mert beszélnünk kell.Szakított a barátjával, és szegényt egy órán keresztül kellett vigasztalnom, amikor is megcsörrent a mobilom.Norbi volt az.
-Menj csak, én most levágom minden képről a fejét.-erőltetett egy mosolyt az arcára Kata, és egy kattintással véget vetett a beszélgetésünknek.Én meg közben felvettem a telefonom.
-Mond.-szóltam bele.
-Beengedsz?-kérdezte Norbi.Kinéztem az ablakon, és igen, ott volt Norbi, beengedtem, és egész délután filmet néztünk :).
     Este kilenckor (!!!) ment el, és mondta, hogy holnap szörnyen beteg lesz, úgyhogy ne várjam :).Erre közöltem vele, hogy lógós, és ''elköszöntem'' tőle.Visszamentem a házba, bepakoltam holnapra, és kiterültem az ágyamon.

10 megjegyzés:

  1. Aaaaahhh.....ez nagyoooooon tetszikkkkkk!!!!! :))) csak sajnalom markot mert hozaillo fiunak biztos magat akarta mondani:/// elegge egyertelmu :))
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Egész jó történet. :) Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. nekemis tetszik,de izéé.:I eléggé hasonlít szjg-re szóval kicsit jobb lenne ha más szöveget találnál ki és nem a szent johannából szednél ki részeket mert elég észrevehető ;)

    VálaszTörlés
  4. jó lesz!! :) (Karcsi... :-/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Karcsit észrevettem én is, de csak akkor, amikor már megírtam, és akkor már nem javítottam rajta...

      Törlés
  5. Jó történet, csak a szövegrészletek kicsit nagyon hasonlítanak a Szent Johanna gimire. Ez nem baj, mert majd 1 idő után elkezd más felé haladni a történet, csak engedd szabadon a fantáziád, és hagyd, hogy a történet megírja magát ;PPPPP Sok sikert hozzá!!!!!!!!!!!! Ja, és fogom tovább olvasni :DD (L) :**

    VálaszTörlés