2013. július 8., hétfő

Szeptember 15.Vasárnap :D

     A hétvége attól függetlenül,hogy milyen rosszul indult, annyira jól fejeződött be.Szombaton miután Szili hazament, aludtam egyet (mert ugye az egész éjszakát végigbeszélgettük, és egy cseppet sem aludtam), majd délután focizni mentem a fiúkkal.Szerintük egyre jobb vagyok.Juhúú.
-Te Zsani, hallottam kidobtad a szőke herceget.-kezdte Erik.-Grat.-Mondta egyszerűen, és elterült a fűben.
-Öööö.Nem szeretnélek megkérdőjelezni, vagy ilyesmi, de ezt nem akkor szokás mondani, ha összejövünk, vagy valami?
-Ebben az esetben nem.Majd ha azzal a fiúval jössz össze, akivel kell, akkor majd én gratulálok elsőnek.
-Jó, gyerekek, ez nekem magas.-huppantam le a fűbe.
-Kit gyerekeztél le?-piszkált Peti.
-Óóó.A kisfiú megszólalt.-cukkoltam egy kicsit.
-Csak két hónappal vagy idősebb.-motyogta sértetten.
-De nálam viszont 5 hónappal kisebb.-Ült le mellém Márk, és egy doboz kólát nyomott a kezembe.Estére értem haza, farkas éhesen, úgyhogy a fél hűtőt felfaltam, majd egy kólával felmentem a szobámba.
     Ma reggel nagy meglepetésemre Kata ébresztett.Több mint 10 percen keresztül visongtunk, és örültünk egymásnak.Miután kellően kiörültük magunkat, egész nap egymás szavába vágva meséltünk.Sajnos kora este már indulnia kellett, mert vissza kell érjen még ma a sulijába.Ó, el is felejtettem említeni neki a Norbis ügyet.Na mindegy.Miután elment, bepakoltam holnapra, és beszélgettem anyuval.Neki viszont említettem a Norbis ügyet.Így, ha jól számolom, akkor már 6-an utáljuk Norbit.És a Norbiutálók tábora csak növekszik :).

5 megjegyzés:

  1. jó lett! ;-)

    várjuk a következőt!! :D (nem mintha sürgetnélek!!):)

    VálaszTörlés
  2. igazán nincs mit!! de komolyan... :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a blogod!
    de most komolyan te vagy a kedvenc blogíróm: te sosem késel ráadásul nagyon jókat írsz!!!
    Már nagyon várom a kövit!!! :) :D

    VálaszTörlés