2013. július 10., szerda

Szeptember 17. Kedd :]

     Reggel nem ébredtem valami kipihenten, de valahogy kikászálódtam az ágyból, és felöltöztem.Mikor lementem, nagyon meglepődtem, mert anyut még otthon találtam. Közölte, hogy ma nem megy be dolgozni, mert szabadnapot vett ki, és hogy ma értem jön, és csajos napot tartunk.Végül is, nagyon rég voltam anyuval vásárolni, és keveset beszélünk mostanában, úgyhogy örültem neki.És mivel már csak 10 percem volt ahhoz, hogy beérjek a suliba, elvitt.
     Tehát, már megint boldogan értem be a suliba.Norbival egy időben.Mosolyogva odaköszöntem neki, mire ő is köszönt.
-Mi ujság?-kérdeztem barátságosan.
-Ööö semmi.Veled?Látom szinte kicsattansz az örömtől.-Állt le velem beszélgetni.
-Igen, rég voltam ilyen boldog.
-Vagyis akkor amikor megismertelek.-Állapította meg.
-Igen, pontosan.-mondtam mosolyogva, majd otthagytam.
     Első óránk matek volt.Összefoglaltunk, és gyakorlatokat oldottunk meg a táblánál.15 percet szenvedtem a táblánál, amikor is Fruzsi lesúgta az eredményt.A tanárnő nehezen hitte el, hogy 15 perc után csak úgy rájöttem az eredményre, de végül a helyemre küldött. A többi óra viszonylag eseménytelenül telt.Csak továbbmentünk az anyaggal.Tesin meg vegyes csapatokban kézilabdáztunk.Nem tudok kézilabdázni, úgyhogy kapus voltam.Csak két gólt engedtem be, attól eltekintve nagyon ügyes voltam.
     Amikor kiértem a suliból, anyu már várt.Egész délután vásároltunk, és végre elmentem fodrászhoz is.Ami azt illeti már rám fért.Amikor hazaértünk gyorsan bepakoltam holnapra, és egy doboz kólával leültem a Macbook-om elé.Csak Facebook-ra néztem fel, és már éppen ki akartam jelentkezni, amikor Márk írt.
Márk: Szia, zavarok?
Én: Szia, nem :)
Márk: Szakítottatok?
Én: Igen...
Márk: Sajnálom :(
Én: Képzelem :D
Márk: De tényleg.Így elveszítettem a fogadást...
Én: TI FOGADÁST KÖTÖTTETEK ARRA, HOGY MIKOR FOGUNK SZAKÍTANI?
Márk: Nyugi, csak vicceltem :D Lol :))
Én: Ez nem vicces!
Márk: Jó na :D Léptem.Szép estét egy szép lánynak :)
Én: Szia. :)
    Lehajtottam a Macbook-om fedelét, és úgy döntöttem lefekszem.

6 megjegyzés: