2013. július 14., vasárnap

Szeptember 23. Hétfő. :D

     Éjjel felébredtem, és miközben lementem a konyhába, hogy igyak egy kis vizet, eszebme jutott valami.Előkaptam a telefonom, és hívást kezdeményeztem.Háromszor nyomta ki, de végül felvette Peti, és szerintem még aludt, amikor beleszólt a telefonba.
-Mivaaan?-a hangja szinte felismerhetetlen volt.
-Szép álmokat!-mondtam mosolyogva.
-Imádlak.-mondta annyi lelkesedéssel, mintha csak azt mondaná, le kell vágni az ujjam.
-Én is.-mondtam, aztán letettem.
      Reggel vidáman ébredtem, és indultam suliba.Amikor kiértem a kapun, Márkot láttam meg sétálni.Mivel éppen zenét hallgatott, hiába ordítoztam volna után, így egyszerűen utánadobtam egy kavicsot.Hatásos volt, mert megállt, és szemügyre vette a kavicsot.Mikor megbizonyosodott róla, hogy az csak egy egyszeű kavics, megfordult.És szembetalálta magát velem, a megtestesült boldogsággal.Mosolyogva odalépkedtem hozzá, és köszöntem neki. Aztán kirántottam a fülhallgatót a füléből.Látszott rajta, hogy nagyon kómás.
-Sziaa!-mosolyogtam rá, miközben elindultunk.
-Szia.-köszöntött miközben ásított.
-Na, mesélj, mi volt Ivettel.-próbáltam csevegni vele.
-Egész normális volt.-mondta egyszerűen.
-Na és, összejöttetek?-kérdeztem, mert nagyon kiváncsi voltam.
-Ja, olyasmi.-mondta, lazán.
-Egy lehelletnyivel több lelkesedés?-fürkésztem.
-Ja, majd máskor, most mindjárt elalszom.-ásította.És tényleg elásította ezt a mondatot.
-Rendben.De hallottam olyat is, hogy tetszik neked valaki, aki nem Ivett.Vagyis tetszett.
-Ja.
-És már nem tetszik?-érdeklődtem.
-Amikor Ivettel vagyok akkor nem.De amúgy is, miért vagy ilyen kiváncsi?És honnan tudod, hogy tetszik nekem valaki Ivetten kívűl?-kérdezte a fél szemöldökét felvonva.
-Szeretek képben lenni.És egy kismadár súgta.-vágtam rá.
-Annak a kismadárnak nem véletelnül Szili a neve?-Kérdezte.
-Nem tudom, úgy nézek én ki, mint aki kismadarakkal barátkozik?-röhögtem el magam.
-Őszinte legyek, vagy kedves?
-Inkább egyik se.-mondtam, és mivel beértünk a suliba, elmentem a büfébe, egy kóláért.
     A tanórák lassan és unalmasan teltek, és mivel nem volt nagyon  jó idő, csak ebédszünetben mentünk le az udvarra.Felültünk egy padra, a többiek körbeálltak minket, és beszélgettünk.
-Te Peti, neked nincs jobb dolgod vasárnap hajnalban annál, hogy hívogass engem?-kérdezte Szili.
-Nem csak téged.-mondta Márk.
-Jólvanmár, nyugi, visszakaptam.-mondta kínosan röhögve.
-Kitől?-kérdezte Erik.
-Zsanitól.Képes volt felhívni éjjel háromkor, hogy szép álmokat kívánjon.-mondta röhögve.Többen gratuláltak a tettemért, én meg felálltam, és meghajoltam.Egyszer csak Ivették érkeztek meg hozzánk.Ivett pár pillanatig hezitált, majd odaállt Márk mellé, aki fél karral átölelte.Olyan arik.
-Ti jártok?-kérdezte Peti.
-Igen.-Jelentette ki büszkén Ivett.Biztosan arra várt, hogy most mindenki gratulálni fog, de még én is meglepődtem, mert senki nem mondott neki semmit.Igazából nagyon hamar tulléptünk az egész ki jár kivel sztorin.Amikor becsengettek, felvonultunk az osztályba, és kezdődhetett az óra.Szinte örömtáncot jártam amikor kicsengettek az utolsó óráról.Egyedül indultam el, majd megfordultam, mert egy ismerős hang szólt utánam.Megfordultam és egy kicsit meglepődtem.Ivett sietett felém.
-Szia!-köszönt a megszokottnál kedvesebb hangon.
-Szia!-mondtam még mindig megdöbbenve.
-Eddig nem voltunk jóban ugye?-kérdezte kedvesen.
-Ööö, nem.-válaszoltam-De miért is?
-A gólyatábor óta tetszik nekem Márk.És eddig azt hittem, hogy tetszel neki.De biztosított róla, hogy nem, és amúgy semmi problémám veled.
-Hát, oké.
-Te, figyu, ma elmegyünk a csajokkal vásárolni, gyere velünk.-invitált mosolyogva.
-Bocsi, de nem az én világom a vásárolgatás.-vontam meg a vállam.
-Mi vagy te, fiú?Gyere, nem lesz semmi bajod.
-Hát oké, majd hívj fel.-adtam meg magam, mert tudtam, hogy Ivett nem fogad el nemleges választ.
-Rendben.Akkor délután.-bólintottam, és bementem a kapun.
     Egy doboz kólával jöttem fel a szobámba, és ültem le a Macbook-om elé.Egy órán át öltem az agysejtjeim a nettel, aztán meguntam, és inkább bepakoltam holnapra.Most meg megyek, mert Ivett 20 perce hívott, és azt az utasítást adta, hogy hagyjam el a házat 10 percen belül.

2 megjegyzés: