2013. július 15., hétfő

Szeptember 24, Kedd

     A tegnapi napról annyit, hogy elmentünk a plázába, és mert én nem szeretek vásárolni azt mondták, hogy miattam most moziba megyünk.Hát oké.Annyi volt az egyetlen bajom, hogy valami romantikus filmet  néztünk, amiben a film elején a srác rájön, hogy szereti a lányt, és akkor egész filmen keresztül gyötrődik, amíg végül összejönnek.Amikor vége lett a filmnek, mindannyian boldogok voltunk.Én azért mert vége lett, Ivették, mert ''nagyon romantikus'' volt a film.Ki hogy éli meg.Már fel voltam lelkiekben készülve, hogy most aztán megszabadulok tőluk, de nem.Be kellett ülni velük egy palacsintázóba.Gondoltam oké, még fél óra, és akkor közbejön valami ''nagyon sürgős'', és akkor elmegyek.Nagy meglepetésemre aztán Márk, és Móni pasija vártak minket a palacsintázóban.Leültünk, és másfél órát ''csevegtünk''.Csak azért bírtam ki, mert ha fiúk közelében Ivették nem pletykálnak.Mondjuk ha nem pletykáltak volna annyit, és egy jobb filmet néztünk volna meg, akkor még élveztem is volna a tegnapi napot.
     Ma reggel a szokásosan ébredtem, és készültem el, majd suliba indultam.Éppen akkor értem ki a kapun amikor Fruzsi ért oda.Így hát nem kellett egyedül mennem.
-Ivették akkor járnak?-kérdezte hirtelen.
-Igen, úgy tűnik.Ivett egy kicsit kedvesebb lett.Igaz még mindig ugyanannyit pletykál, de attól függetlenül megváltozott.
-Hát igen, csak nem mindenkivel szemben.Téged amúgy is bírt, csak tettszettél Márknak, és ezért ellenségnek tekintett.
-Nem tetszettem Márknak.-mondtam összezavarodva.
-Á, dehogynem.Láttam a vágyakozást a szemében amikor rád nézett.És amikor összejöttél Norbival, egy kanál vízben meg tudta volna fojtani Norbit.
-Nem, Márk csak a haverom.-mondtam és már hanyagolni szerettem volna a témát, mert hogy is tudhatná pont Fruzsi.
-Neked a haverod.Neki te sokkal több vagy.Vagyis voltál.Most már gondolom Ivett fontosabb.
-Te honnan tudsz ennyi mindent?-kérdeztem.
-Hát, szüneteken nincs nagyon kivel lógnom, és akkor kinyitom a szemem.Jobban ismerek egyes embereket, mint azok gondolnák.Sokak viselkedéséből minden kiderül róluk.-magyarázta.
-Értem.-mondtam, és beléptem a suliba.Felmentem az osztályba, mielőtt beléptem volna, óriási kiabálást hallottam.Beléptem az ajtón, és akkor hangosabb lett, és már biztos voltam benne, hogy a mi osztályunkból jön.Márk és Ivett között volt két padsor, és mindkettő torkaszakadtából üvöltött.Mivel Ivett a helyemnél állt, gondoltam jobb, ha most nem megyek oda, így odasétáltam Szilihez.
-Hogy állunk?-kérdeztem suttogva, miközben felültem a padjára.
-20 perce tart, és Márk áll nyerésre.-magyarázta suttogva.
-Miért veszekednek?-lépett oda hozzánk Peti.
-25 perce Ivett kutakodott kicsit Márk telefonjában, és talált néhány sms-t lányoktól.-suttogta Szili.Különböző sértéseket vágtak egymás fejéhez, de amíg Márk csak lazán egy kicsivel hangosabban a megszokottnál flegmán válaszolgatott Ivett már szó szerint visított.A reggeli kiabálásnak végül úgy lett vége, hogy Márk megunta, és kisétált a teremből, faképnél hagyva Ivettet.
     Hát, így kezdődött el az első óra.Aztán a második.És egészen az ebédszünetig csend volt, afféle vihar előtti csend.Senki nem mondott semmit, mindenkire rányomta a béjegét a reggeli veszekedés.Mivel esett az eső, ebédszünetben mindenki fent maradt a teremben.Márk odasétált Ivett padjához, és meg szerette volna beszélni.
-Mégis hogy legyek nyugodt, amikor mindenki tudja, hogy járunk, és akkor is ilyen üzeneteid jönnek!
-Hé, hé, hé.Ezt szerintem ne itt beszéljük meg.-mondta nyugodtan.
-Rendben.-egyezett bele Ivett is, és kisétáltak.
     Ebédszünet végén, kézen fogva jöttek be az ajtón.Olyan édesek.Amúgy a legjobb dolog ami történhetett Ivettel, az Márk.Mellette mindig egy kicsit megnyugszik, nem beszél ki másokat, nem ordítja le senki fejét, csak mosolyog, és mindenkivel kedves.Márk pedig...Neki is jót tett Ivett.Most már nem zaklatják annyira a lányok :).
     A nap további része gyorsan eltelt.Amikor kicsengettek utolsó óráról, Márkkal és Ivettel indultam haza.Ami azt illeti inkább mentem volna egyedül, mert hát mégis csak járnak, és ha annyira szeretik egymást, mint ahogy mutatják, akkor minden egyes percet kettesben szeretnének tölteni gondolom.Kicsit feleslegesnek éreztem magam, mert ők ketten jól meg voltak, megbeszélték, hogy Ivett átmegy Márkhoz, meg hogy Ivett többé nem lesz féltékeny, blablabla.Egy idő után meguntam, és elkezdtem zenét hallgatni.Amikor hazaértem, megpihentem, ami annyit jelent, hogy fél órán át fekszem mozdulatlanul az ágyamban.Majd bepakoltam holnapra, és majdnem két órán át beszéltem Katával.Ezután rájöttem, hogy nincs mit csinálnom, és hogy unom magam.Ilyen is ritkán van.

5 megjegyzés: