2013. július 2., kedd

Szeptember 6. péntek (:

     Reggel hamarabb keltem fel, hogy összepakoljam a cuccom, mert a hétvégét apunál töltöm.Mikor kimentem a kapun már egy cseppet sem voltam álmos.Szép lassú léptekkel haladtam a suli felé, közben meg Norbival sms-eztem. Éppen lázasan pöttyögtem a BlackBerry-men, amikor szó szerint beleütköztem Márkba.
-Na mi van, a szőke herceg nem jön suliba?-kérdezte gúnyos mosollyal az arcán.
-Mi bajod?-Kérdeztem a fél szemöldököm felvonva.Ez a híres ''most ezt ugye nem gondoltad komolyan''  nézésem.
-Semmi.-Mondta, majd ő is pöttyögni kezdett a mobilján.
    Együtt gyaloglásunk minden egyes percét élveztem.Bár több lett volna négy percnél...A fiúkkal a suli előtt találkoztunk, és együtt indultunk be.
-Na mi van, Zsani, lebetegedett a szőke herceg, és leváltottad barnára?-kérdezte Szili mosolyogva.
-Áááá köszi, hogy így aggódsz a ''szőke hercegem'' miatt, de csak hogy megnyugtassam a kis lelki világodat, közlöm veled, hogy semmi baja, és legfőképpen nem váltottam le.-mondtam röhögve.
-Akkor hol van?-Kérdezte Peti.
-Otthon...Éppen szimulál.-mondtam, két sms között.
-Ja igen, erről jut eszembe, jövő hét szerdán én is nagyon rosszul leszek.-Jelentette ki mosolyogva Erik.
-Van annak valami köze a matek témazáróhoz?-lépett oda hozzánk Ivett.
-Seeemmi.-vágta rá azonnal.Ivett még motyogott valami ''gondoltam'' félét, aztán már ment is Móniék elé, hogy kitárgyalják, hogy ki mit vett fel.Csengetésig Fruzsival beszélgettem, aki elmesélte, hogy a hétvégét az anyukájánál tölti.Aztán bejött a töritanár, és elkezdett diktálni.
     A tanórák csigalassúsággal, és a szünetek eseménytelenül teltek.Szinte megváltás volt az, hogy hazamehettünk.Illetve a többiek haza.Én apuhoz.Amikor kiértem a suliból, apu már várt.Beültem az autóba, és már indultunk is.Egész úton beszélgettünk, elmeséltem neki, hogy milyen az új suli, meg megemlítettem neki Norbit is, és külön dicséret, amiért nem akarta azonnal elgázolni :).
     Amikor megérkeztünk, felmentem a szobámba, és felnézem a netre. Sehol semmi érdekes. Szerencsére vagyok annyira okos, hogy ilyenkor hozok egy csomó filmet magammal, hogy ne unatkozzak.Most meg megyek vacsizni, mert már háromszor hívott apu.

4 megjegyzés: