2013. augusztus 5., hétfő

1. Díjam. :)

Köszönöm széépen :)


Szabályok:
1.Írj 10 dolgot magadról!
2. Válaszolj 10 kérdésre!
3.Tegyél fel 10 kérdést!
4.Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
1.  14 éves vagyok. 
2. Sötétbarna a hajam, de elsős koromig azt hittem, hogy fekete.
3. Szeretek filmet nézni.
4.Szeretek zenét hallgatni.
5.Titokban szeretem az 1D-t.
6. Félek a fogorvosoktól.
7. A cicámat Gyurinak hívják.
8.Dilis vagyook.
9. Házban lakom. 
10. Ez az első blogom.

Válasz a 10 kérdésre:
1.Olvasod a blogom? Igen :)
2. Kedvenc színed? Pink :D
3. Kedvenc zene számod? Inna-Be my lover, de kétnaponta változik :))
4. Kedvenc idézet? ''Nézz az égre, a legszebb fényre, láss egy álmot, harcolj érte!"
5. Ki az, akit igazán szeretsz? A tesómat :)
6. Kedvenc könyved? Szent Johanna Gimi, mert csak azt olvastam :D
7. Boldog vagy? Igen (:
8. Hány éves vagy? 14
9. Hobbi? Filmezés...
10. Legjobb barát/barátnő?  Lizaa <3

Kérdéseim:
1. Hány éves vagy?
2. Milyen színű a szemed?
3. Tél vagy Nyár?
4. Ha a világ összes pénze a tied lenne, mit vennél meg elsőnek?
5. Olvasod a blogom?
6. Kedvenc színed?
7. Szerencseszámod?
8. Kedvenc filmed?
9. Mit szeretnél elérni az életben?
10. Kedvenc hely, ahol eddig voltál?  

Akiknek küldöm (tudom hogy 10-nek kellene, de én csak nekik szeretném küldeni (: ) :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése