2013. augusztus 20., kedd

November 15. Péntek.

   6 hete szenvedtem balesetet.5 és fél hete nem láttam Márkot, és mindeközben csak erősödött bennem az a bizonyos érzés.5 hete jöttem ki a kórházból.4 hete cserélték le a gipszem.2 hete mondtam meg Krisztiánnak, hogy csak barátként tekintek rá, azóta nem láttam.Szintén 2 hete láttam utoljára anyut, azóta még csak fel sem hívott.Mindeközben Szili és Fruzsi mindennap meglátogattak.Szili azért, hogy ne legyek magányos, Fruzsi meg hozta a leckéket, hogy ne maradjak le.Ma délelőtt voltam a dokinál, aki megállapította, hogy teljes mértékben felépültem, és leszedte a lábamról a gipszet.Hétfőn tehát már mehetek suliba.Hurrá.Ja, és jövőhét péteken osztálykirándulás.
  Ma már nem jött Szili, csak Fruzsi, aki viszont elég sok időt töltött itt.Mondjuk nem azért mert szerett volna, hanem azért mert túl sok volt a lecke, én meg lassan másoltam (:D).Szerintem egy kicsit azért megunta, hogy egy teljes hónapon keresztül minden nap délután nálam volt, de semmi pénzért nem mutatta volna ki.

3 megjegyzés: